2011-01-14

Snart dags - Soon time

Click to enlarge
NF Photo 110113

Nu är det snart dags. Om 2 veckor är jag på väg över Atlanten. Resväskan står i rummet och valuta är beställt. En ny bärbar Dell ska laddas in med div program och sådant som kan behövas. Jag ska ju plåta mycket och vill ha lite "ordning på torpet". Tuben ska med förståss och nu ska även min cowboyhatt med. Den köpte jag i Arizona då jag var där i sept 1994. Vi hade ett lunch stopp och jag hittade den i en liten vägkiosk. När jag var i Camargue så brände jag axlarna och halsen. Det ska jag inte behöva nu.


Labels: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

1 comment:

  1. Bra ide´att ta med hatten. Det nog både soligt och fuktigt där. Vill inte heller bränna mig något mer!

    ReplyDelete

Thanks for visiting my Travel blog :)