2011-01-22

Tidtabell f Costa Rica - Timetable for Costa Rica

Click to enlarge
There is a translation box in the sidebar if you want another language.

OK, här är tidtabellen för flyget. Det är ju mycket som ska funka näär man reser ut. Bussen till centrum. Tåget mm till Arlanda. Allt ska förhoppningsvis fungera.

Men mycket oväntat händer. T.ex skulle helt plötsligt Tele2 skicka ut en massa grejor. Precis nu när jag inte har tid att engagera mig i sådant. Fick ringa och försöka flytta fram det.
Igår kväll gick min klocka sönder. Nu måste jag skaffa en ny innan jag åker. Och syrran som blev opererad, se Lilsdolls blog, och alltså inte kan vattna blommorna åt mig. Nu ska min granne göra det. :)

Ja ja, tur att man har lite tid över.

Om man behöver kontakta mig eller vill veta hur resan går så är det  resebyrån man får kontakta. Vi kommer att byta hotell var och varannan dag så det blir lite jobbigt. På CR-bird bloggen har jag lagt ut två klockor så ni kan se vad klockan är där jag är. :)

Avi Fauna reseprogram CR
Vädret i San Jose

Tiden finns i bloggens sidlist.
.
Och nu snöar det :(

1 comment:

  1. Det skall bli spännande att höra hur det går! :)

    ReplyDelete

Thanks for visiting my Travel blog :)