2010-05-28

Camargue 2010-05-08

8/5 hemresa

gick upp 7.30. Det regnar

Några av oss åkte till en supermarket. Det gick ju inte att skåda även om man velat. Men jag handlade inget. Jag ramlade i trappen så jag har lite ont i foten. Vänster fot. Det verkar i alla fall inte svullna.


Just nu sitter vi på flygplatsen och väntar på boarding. Kl är snart 13.00
Allt gick enl plan ända tills jag kom till Stockholms C. Då upptäcker jag att SJ ställt in alla tåg till Katrineholm. Sista tåget gick kl 19.15 när jag satt på bussen ner. Tur då att min dotter bor i Södertälje. Jag fick åka ner dit och övernatta.

Mer om Camargue finns här:http://nfbild.blogspot.com/search/label/camargue

http://nfbird.blogspot.com/search/label/Camargue

Det ska komma en länk till fjärilar också så småningom.

Det som återstår nu är att lägga in alla arter på fågelbloggen och även fjärilsbloggen. Hm, fick ju faktiskt en trollslända också. Men då det är många fåglar kommer det att ta lite tid. Så småningom ska jag väl klura ut hur många arter som jag fotat och hur många nya jag fick.

Nu hoppas jag att åtminstonde någon av mina resekamrater vill kommentera här på bloggen. Skulle vara roligt att veta om någon varit här.


Morgon vid  Mas d´Agon 100506

No comments:

Post a Comment

Thanks for visiting my Travel blog :)